Tuesday, June 14, 2005

احتاج اليك

احتاج اليك
واهرب منك
وارحل بعدك من نفسي

في بحر يديك افتش عنك
فتحرق امواجك شمسي

وجهك فاجئني كالأمطار في الصيف .. وهبّ كما الاعصار
الحب فرار .. والبعد قرار
وأنا لا املك أن اختار
أنا لا املك أن اختار
_________________________
**
من أغنية احتاج اليك لماجدة الرومي

13 Comments:

Blogger Gazzer said...

el kalam da kebeer awi..
ya tara Magda fel o3'neya kanet betkalem meen wala betkalem eh..
fakary keda:)

10:49 PM  
Blogger salateenoo said...

اوقات كتير بندور على الحب العاصف..الحب المليان بالأحداث وحتى المشاكل....الواحد بيحلم ان علاقة الحب اللي يدخل فيها ...تشبع عنده كل انواع العواطف والمشاعر ...مش الحب بس...لا ...الحب والفرح والحزن والغيظ والغيرة وكل حاجة....لأنه لو كان حب بس...ماشي على وتيرة واحدة طول الوقت اكيد هيحصل ملل ....وهتكون دي بداية النهاية...

10:09 AM  
Blogger Mr-Biboooo said...

الحب فرار لا مفر منه000معاكى لكن لا نملك ان اختار صعب
اكيد فى مساحة غير ملموسة بنختار فيها حبنا لان ميزة الحب انه الشىء الوحيد اللى فاضلنا اللى محدش بيملية علينا
لكن انا معاكى ان البعد دلوقتى بقى غصب عننا و الحب بقى بيتهزم فى ميادين المواجهة مع الواقع المؤلم بس مع كل ده لسه و الحمد لله احساس دافى بيسيبه الحب جوانا حتى لو احنا اتخلينا عنه

3:10 AM  
Blogger Aladdin said...

جميلة الأغنية لم اسمعها، الا يمكنك اضافة رابط حتى يمكننا الاستماع والاستمتاع بها؟

1:56 AM  
Blogger YouSy said...

I don't know how to do that Aladdin :) lol specially eny mesh 3arfa ala2eeha on any site
but I have it .. if you want leave me your email and i'll send it to you :)

9:27 PM  
Blogger salateenoo said...

هذا الرابط لتحمي الأغنية :
http://songs1.6arab.com/majda..o7iboka-wa-ba3d.rm

اي خدمة

12:09 PM  
Anonymous Karim Elsahy said...

Set up a protest against terrorism tomorrow in the streets of Cairo. Do it. Call everyone you know, join together, link up this Egyptian blogosphere and to the streets.

Karim Elsahy

7:28 AM  
Blogger Aladdin said...

Youssy, you'll find my email in my profile. Plus, Dina may forward it to you cos she has it (if she's around).

Looking forward to listening to the song!

11:37 PM  
Blogger beth550katherine said...

damn good blog, check out mine http://juicyfruiter.blogspot.com, comments always welcome!

9:36 AM  
Blogger Ahmad El-Saeed said...

الأغنية دى حلوة قوى ... لو بتحبى ماجدة الرومى , إسمعى لها إسمها مطرحك بقلبى .... أكثر من رائعة

4:38 PM  
Blogger YouSy said...

Thanks ya Ahmed :) i will check the song ..

Alaadin i sent you the song on your mail but am not sure you got it as i got no reply from u
so eh el nezzam ? ;)

4:44 PM  
Blogger ماشى الطريق said...

heloooooooo
we hope that u visit our blog
www.malekwaketaba.blogspot.com

3:03 PM  
Blogger SaFy said...

على رأى المثل

الحب دح دح والهجر كخ كخ

7:09 PM  

Post a Comment

<< Home