Sunday, May 14, 2006

التفلك التأملي المؤنتِخ

15 Comments:

Blogger Ghada said...

هاهاهاهاها، أهو كده
بس البوست ده شديد، العنوان بس ومحدش فاهم حاجه، حتى الصورة غامضة

أنا بس رغيت شوية :P

6:31 PM  
Blogger Gazzer said...

anta7'ny anta7' anta7'ny
el sho2 fe alby medawa7'ny:P

9:08 PM  
Blogger YouSy said...

ايوه يا غادة انت كدة فضحتينا
مع ان الصورة باينه برده
النيل والسما ودخول الليل
والشمس اللي غابت من عنينا واحنا مش حاسين ..
فاضل بس الصحبة الحلوة
هتفضل سر بقى ;)

10:47 PM  
Blogger YouSy said...

ely yesma3ak wenta betetkalem 3an chopin ya gasser mayatakhayalsh menak el aghany el 3azeema de :P
yalla aho kolo fann bardo

12:28 AM  
Blogger Guevara said...

كل ده في الصورة؟ أنا اللي عندي مشكلة في عيني بقى

12:31 AM  
Blogger M. El-Hajj said...

هو الحوار كان جد و الا أيه :D
حد يفهمني يا أخواننا عشان أنا أصغر واحد في القعدة دي

1:26 AM  
Blogger Gazzer said...

3ala fekra:)
e7temal kebeer awi chopin ely yekoun me2allef el o3'neya el 3azeema de:P

11:31 PM  
Blogger AZ said...

aywa sa7 howa chopin ya gasser... chopin ba3deshi

9:35 AM  
Blogger Zeryab said...

هههههههههههههههه
انا عاجبنى العنوان الحقيقى
ونشاطركى الأنتخة

4:18 PM  
Blogger YouSy said...

GueVara :
لا يا باشا ..المشكلة في عيني انا ! اطمن

7:21 PM  
Blogger قلم جاف said...

أنا رأيي أنه متفكك ومؤنتخ في آن واحد .. فهناك فرق كبير بين الشبكية البؤرية واللاحلقية المتوازية في المحور الأساسي للميتافيزيقية اللاشعورية المنبثقة من العقل الجمعي المؤمن بالوعي التروتسكي الجيفاري ال...

فهمتي حاجة؟
ولا أنا..:-)

الكدب خيبة يا يسورة ، أنا فعلاً مش فاهم حاجة من اللوحة دي فعلاً .. وإن كان الواحد ممكن يتفرج عليها ويغمض عينيه ويمشي بخفة ودلع.. الدنيا هية الشابة وأنا مش جدع!

لكن اختيار الألوان جه موفق..

7:34 PM  
Blogger Unknown said...

أظن الفنان أراد بهذه الإستدار اللونية أن يعبر عن كوامن نفسه المتغلغلة فى مكننوناته المتحوصلة فى حوصلة آخر فرخة شافها

10:32 AM  
Blogger Deeeeeee said...

I love it ya Yousy... I'm not going to tell you I know what you're trying to say, I'm just gonna say.. it said a lot in my head and I think you should check out it this link if you don't already know it. DeviantArt Fractals

1:26 AM  
Blogger Unknown said...

lol

3:08 PM  
Blogger 3nod maka said...

افضل الخصومات التى نقدمة الان فى ال قوتق ممكن وباقل الساعار الرائعة التى نقدمة الان من تنظيف خزانات في مكة حيث اننا نعمل على تقدم افضل الخصومات العالمية التى نقدمة الان من تنظيف سجاد بمكة لاننا نقدم اليكم افضل طرق التنظيف الان وباقل الاسعار الرائعة والمختلفىة التى نقدمة الان وباقل الاسعار المختلفة التى نقدمة الان من تنظيف منازل بمكة التى تقدجمة الشركة الان وباقل الاسعار الرائعة الان من افضل جلي سيراميك بمكة التى تقدمة الشركة الان فى الق وقت ممكن وباقل الاسعار الرائعة التى نقدمة الان حيث اننا نعمل على تقدم افضل الخصومات الرائعة الان من مكافحة العته بمكة التى نقدمةالان وباقل الاسعار الرائعة

10:39 AM  

Post a Comment

<< Home